Здравейте!
За мен
работя като психолог вече над 8 години, в които прекарах голяма част от времето си в изследване на дълбините на детската психика и всички възможни проблеми, с които деца и техните родители се сблъскват ежедневно. Практиката ми с деца и възрастни и професионалният ми опит в сферата на образованието ми даде възможност да вникна детайлно във всички проблеми, които съпътстват деца, ученици, родители и учители и да изградя система от техники и терапевтични методи за преодоляване на затруднения от всякакъв характер. Това ме тласна към търсене на всевъзможни източници за терапевтично въздействие – техники за управление на емоциите, арт-терапии, йога и духовни практики, коучинг, медиация, техники за преодоляване на обучителни затруднени, мотивация и много други, които да мога да прилагам в работата си. Годините прекарани в училище като училищен психолог ми помогнаха да създам собствен метод за учене, при който учениците бързо и лесно да усвояват текстови учебен материал.
Какво правя:
Възрастта между 7 и 18 години, когато децата прекарват по голямата част от ежедневието в училище, се сформира Аз – образа на личността – период, който има изключително важно значение по отношение на изграждане на личната идентичност. Именно в този период възникват проблеми като тревожност, когнитивни затруднения, емоционални и поведенчески проблеми, затруднено общуване, занижена самооценка, конфликти, влошени взаимоотношения, групов натиск от формални и неформални групи и много други, които ако бъдат пренебрегнати биха довели до многообразна по своята същност дисфункция на личността – проблематика, за която съм усвоила доказани практики и съм създала иновативни такива за преодоляване на затрудненията и стабилизиране на личностните качества.
Основни области на компетентност
С какво мога да помогна
Практика
- Емоционални и Поведенчески проблеми
- Тревожност
- Самооценка
- Комуникативни затруднения
- Влошени взаимоотношения
- Затруднения при усвояване на учебния материал
- Медиация
Психодиагностика
Психодиагностиката е процес на изготвяне на цялостна оценка на моментното психическо функциониране постредством инструменти, които разкриват...
Емоционална Интелигентност
Емоционалната интелигентност е способността на човек да знае, оценява и управлява собствени емоции и разбиране на тези на другите. Емоционалната...
Стилове на учене
Стилът на учене е строго индивидуален процес, чрез който всеки индивид получава, обработва, съхранява и възпроизвежда информация. Като цяло...
Социална Реализация
Социална реализация – постиженията, които човек може да реализира в определена социална сфера. Най – често това са достигане на определен...